mandag 2. mai 2011

My sewing life - from boxes to a better quilting life

Moved for under a year ago, now it's time to pack up my sewing stuff - memories - UFOs - fabrics - much of everything, really. Collected since way back in the last century ....

                                                                    




I started blogging in February 2009, optimistic me –             one post - thats all!
Now I'm back :)











I like the small boxes, not the big ones.....




What a mess it is .......
 


                                                              














 My life is not boring, for better or worse!


Lucky me, who can do several things at the same time - unpacking, write post on my blog, watch snooker on Eursport. What could a quilter ask for more - using the sewing machine!
Back to work:)
Have a nice day:)
Marit
 

10 kommentarer:

Grethe sa...

Hyggelig å lese og se alt det fine du rydder opp i! Vet du har mange ting vi kan bli inspirert av; så jeg gleder meg:-)

Gudveig HN sa...

Velkommen tilbake til blogglandia! - og kanskje også til syrommet! Gleder meg til å se nytt på syfronten her :-)

May Britt sa...

Velkommen tilbake til blogginga. Og lykke til med utpakking av syrommet :)

Laila sa...

Hei..
Så koselig at du er her att ;-)
Syrommet ditt ser helt hjemme koselig ut... Mitt er helt bomba..
Godt å se at du har masse på gang også :-)
Klem :-))

Gretha sa...

Så hyggelig at du er på "bloggern" igjen. Ja vi damer klarer flere ting på en gang, så stå på. Jeg følger med deg.

Quiltemarerittet sa...

Hei navnesøster! Nydelig tittel på bloggen har du også.
Gleder meg å se noen prosjekter ferdige fra deg.
Veldig hyggelig av deg å kommentere i bloggen min og tenk at du husket akkurat meg fra vi var på Hell da!

Timotei sa...

Masse spennende på syrommet ditt! Gleder meg til å se hva neste syprosjekt blir :)

Mitts sa...

Marit, I can understand your mess!!! I still have a mess after my last move, I hate it and I love it, the love is for the surprises I find in those boxes!! Yes! I found something I forgot about, and Oh, I really didn't mean to move this with me!!!(: So soon you'll be done and then the organizing begins - oh my have a wonderful time in your sewing area, cannot wait to hear you have it all finished..
gwennielove@mail.com

ahli sa...

Hei

Velkommen tilbake til blogginga. Gleder meg til å se fortsettelsen. Jeg følger bloggen din.

Snakket så vidt med deg i Tromsø da vi solgte lodd.

Astrid

Anne-Mettes Oaser sa...

Velkommen tilbage til Blogland og forhåbentlig også til syrummet, som du jo er ved at pakke ud. Skøøønt at vi kvinder kan multitaske ;-)).